15.09.2018

Star Wars Rivals jeszcze przed oficjalną premierą umiera


  Minął już spory kawałek czasu odkąd zapowiedziano nową mobilną grę - Star Wars Rivals. Wraz z kilkoma innymi pasjonatami mobilek niecierpliwie czekaliśmy na jej premierę. Ciągle można było wykombinować dostęp do wczesnej wersji, kombinując bodajże z lokalizacją. Ja nie zamierzałem się w to jednak bawić. 


 Kilka dni temu dostałem powiadomienie, że owa gra, do której się wcześniej wstępnie zarejestrowałem, jest już dostępna. Niemal równocześnie poinformowano mnie, że gra została zamknięta. 


 Ci szczęśliwcy, którym dane było wypróbować grę, dobrze się o niej wypowiadali - a jednak, definitywne jej zamknięcie nastąpi 11 października. Pozostaje nam czekać na inną zapowiedzianą grę mobilną, tym razem od EA, czyli Rise to Power. 
                                                                                                  
                                                                                               
                                                                                         

1 komentarz:

  1. Dziwne jest to, że tworzą i wyrzucają, gdy już stworzyli. Mogliby dać i zobaczyć, czy miałoby branie. Myślę, że niektóre porzucone gry Star Wars byłyby wielkimi hitami.

    OdpowiedzUsuń